Wednesday, April 07, 2010

ACARA PAMERAN DAN PERTANDINGAN BONSAI

Dengan rasa dukacita nya,
dimaklumkan bahawa Pameran dan Pertandingan Bonsai Kebangsaan yang dijadualkan pada 8 ~ 19 April ini TELAH DIBATALKAN, kerana masalah - masalah yang tidak dapat dielakkan....

Saya sebagai wakil PSBK yang menjalankan promosi untuk acara ini, memohon maaf kepada saudara/i , jika pembatalan ini telah menyusahkan dan menganggu perancangan yang telah saudara/i buat....

Terima Kasih

" Do it the best you can; do it the best it can be done "

2 comments:

  1. salam bro...gua sedihla bro xjadi.....gua dah prepare pkok gua ni..pasni gua nak peram habis pokok ni...dah power baru kuokan...sbgai org muo gua malula bro...pak sedare guapun YB Ghani pun maluni.lepas ni gua rase xkan ada show kat muo ni...baru nak buat dah tak jadi....gua dah berangan baik punye pasal tanding ni....sedihla....dyeorg ni xpro lansung....artikel yang kat bawah tu dah ble buang bro...sakit mato den...tp bagus jugk xjadi....badget bulan ni xlari..huaw3...

    ReplyDelete
  2. Anony..
    Thanks,
    I'll remove the article immediately..

    Saya sebagai orang Johor pun rasa sedemikian...
    Tak pe, dunia belum kiamat...
    Banyak lagi kaedah lain ,demi untuk menonjolkan pemain bonsai bumiputra dari Johor

    ReplyDelete